Промяна на обстоятелствата при ЕООД и ООД

През LegalMasters.bg може лесно и изцяло онлайн да заявите промени в обстоятелствата на вашата фирма и ние ще ви предоставим бърза и компетентна адвокатска услуга.

Помагаме на бизнесите да направят промени на вписаните обстоятелства в Търговския регистър, като: промяна на име на фирмата, смяна на управител, адрес на управление/адрес за кореспонденция с НАП, предмет на дейност, увеличаване или намаляване на капитала и други.

Адвокатският хонорар определяме за всеки конкретен случай, съобразно неговата сложност. След като ни изпратите информация със заявката, ние ще ви изпратим оферта.

Заяви
В хонорара не се включват дължимите се държавни такси, банкови такси и други разноски.

Какво ви е нужно, за да заявите услугата?

За да получите оферта, трябва да попълните формата по-долу и да посочите какви промени следва да се направят. Предоставените данни ще ни послужат за изготвянето на офертата и за контакт с вас. Таксата от 15 лв. за Търговския регистър може да заплатите заедно с адвокатския хонорар.

Защо да ни възложите услугата?

  • получавате правна услуга от адвокатска практика с опит в търговското и дружествено право;
  • изготвяме документите съобразно конкретните нужди на вашия бизнес, нямаме софтуер за генериране на документи, не ползваме изкуствен интелект;
  • цялата процедура става бързо и почти изцяло онлайн – комуникацията с нас и изпълнението на услугата може да стане само по електронен път; понякога е нужно да посетите банка, нотариус или административен орган;
  • можем да ви предложим последващо правно обслужване и съдействие при подготовка на бъдещи договори, сделки, регистрации и др.;
Адв. Женя Недева
Здравейте, аз съм Адвокат Женя Недева от LegalMasters.bg и съм вашият адвокат за тази услуга.
Ако имате въпрос, ме потърсете на тел. +359 89 30 50 449 или на contact@legalmasters.bg и ще направя всичко възможно да ви отговоря веднага.

Как става заявката и изпълнението на услугата?

1. Попълвате формата за заявка. В същия ден се свързваме с вас и ви изпращаме оферта за адвокатската услуга.

2. В случай, че приемате нашата оферта, сключваме договор и заплащате адвокатския хонорар – понастоящем може да заплатите с банков превод. Ако желаете заедно с хонорара може да заплатите и държавната такса за Търговския регистър.

3. Уточняваме всички детайли и започваме работа по изпълнението на услугата.

4. Изпращаме ви изготвените документи с подробни указания, вие ги преглеждате и разписвате, ако е нужно посещавате нотариус, банка или административен орган. Ако не сте включили държавна такса при заявката, заплащате тази такса по банковата сметка на Търговския регистър, в противен случай не може да пуснем документите.

5. Връщате ни всички документи обратно. Това става най-лесно като сканирате документите и ни ги изпратите на електронната поща, но може и да ни ги предадете лично на адреса на кантората или да ни ги изпратите чрез куриерска услуга.

6. Получавате потвърждение за вписването.

Повече за условията за изпълнение на услугата може да научите по-долу в раздел „НАШИЯТ АНГАЖИМЕНТ“.

Уважаеми клиенти, на следващата страница ще имате възможност да прегледате и сверите още веднъж попълнените данни и ако всичко е наред, да ни изпратите информацията с бутон ПОИСКАЙ ОФЕРТА.

С изпращането на онлайн заявката за вас няма да възникнат задължения.

След получаването на заявката ние от Адвокатско съдружие „Лигълмастърс – Недева и Йорданова“ се задължаваме, да се свържем с вас още същия ден и да ви изпратим оферта за адвокатската услуга.

Нашият ангажимент включва:

  • правна консултация по повод желаните промени – може да се осъществи на лична среща в нашата кантора, както и по телефонен или видеоразговор;
  • изготвяне на всички необходими документи от правен характер (протоколи, дружествен акт/дружествен договори, декларации и др.), както и съдействие при банка, нотариус или административен орган ако е необходимо;
  • преглед на подписаните документи, след като ги получим обратно от вас;
  • подаване на документите в Търговския регистър и проследяване на заявлението до вписването на промените;

Нашият ангажимент не включва консултации по счетоводни въпроси, както и изготвяне на документи, които нямат правен характер.

Следва да знаете, че с изпращането на онлайн заявката за вас няма да възникнат задължения.

След получаването на попълнената онлайн заявка ние от Адвокатско съдружие „Лигълмастърс – Недева и Йорданова“ се задължаваме са се свържем с вас още същия ден и да ви изпратим оферта за адвокатската услуга. Ако приемете нашата оферта, ще сключим договор за правна защита и съдействие.

Какви разноски ще има освен адвокатския хонорар?

За промени в обстоятелствата при ООД/ЕООД по електронен път спестявате 50 % от държавната такса – плащате 15 лв. вместо пълния размер от 30 лв. Отделно може да се наложи да се правят нотариални заверки или други разноски съобразно конкретния случай.

Срок на изпълнение на услугата

Заявяваме промените в Търговския регистър в срок от 3 работни дни от получаване на всички необходими документи, освен ако сме договорили друг срок. Обикновено регистърът вписва промените от 3 до 5 работни дни от подаване на заявлението. Ако имате предходни необработени заявления срокът за вписване може да се удължи.

Задължение за конфиденциалност

Всяка информация, която ни е предоставена от вас за изпълнение на услугата, включително и тази, предоставена чрез комуникация по електронна поща и телефон, е конфиденциална и не подлежи на разкриване съгласно Закона за адвокатурата.

Споделяне: