Защо да ни възложите услугата?
- не се налага да губите време в придвижване, процедурата става бързо и изцяло онлайн – комуникацията с нас и изпълнението на услугата стават по електронен път;
- не общувате с държавна администрация;
- не се нуждаете от електронен подпис;
- при необходимост можете да заявите допълнителна консултация с адвокат, който да ви разясни информацията в акта;
Здравейте, аз съм адвокат Женя Недева от LegalMasters.bg и съм вашият адвокат за тази услуга.
Как става заявката и изпълнението на услугата?
1. Попълвате формата за заявка и плащате цената за услугата.
2. В случай, че има нужда от уточняване, се свързваме с вас за изясняване на детайлите и извършваме съответната услуга.
3. На посочения в заявката имейл получавате готовото копие, а в случай, че сте заявили заверен препис – допълнително ще уговорим предоставянето му.
Повече за условията за изпълнение на услугата може да научите по-долу в раздел „НАШИЯТ АНГАЖИМЕНТ“.
Нашият ангажимент
Нашият ангажимент включва:
- заявяване на съответното копие от документ в Имотен регистър, на базата на предоставената от вас информация;
- предоставяне на готовото копие по електронен път или в оригинал (при заверените копия);
Нашият ангажимент не включва консултация и тълкуване на информацията в акта. При желание от ваша страна, можете да направите заявка за допълнителна консултация.
Какви разноски ще има освен цената на услугата?
Таксата за Имотен регистър е включена в цената на услугата. Обявената цена е всичко, което ще заплатите.
Срок на изпълнение на услугата
Един работен ден или три работни дни за завереното копие.
Задължение за конфиденциалност
Всяка информация, която ни е предоставена от вас за изпълнение на услугата, включително и тази, предоставена чрез комуникация по електронна поща и телефон, е конфиденциална и не подлежи на разкриване съгласно Закона за адвокатурата.
Заяви
Цена: 35.00лв.