Какво ви е нужно, за да заявите услугата?
За да получите оферта, трябва да попълните формата по-долу. Предоставените данни ще ни послужат за изготвянето на офертата и за контакт с вас. Таксата за Търговския регистър може да заплатите заедно с адвокатския хонорар.
Защо да ни възложите услугата?
-
получавате правна консултация от адвокатска практика с опит в търговското и дружествено право;
-
изготвяме документите съобразно конкретните нужди на вашия бизнес;
-
цялата процедура става бързо и почти изцяло онлайн – комуникацията с нас и изпълнението на услугата може да стане само по електронен път; понякога е нужно да посетите банка, нотариус или административен орган;
-
можем да ви предложим последващо правно обслужване и съдействие при подготовка на бъдещи договори, сделки, регистрации и др.;

Как става заявката и изпълнението на услугата?
1. Попълвате формата за заявка. В същия ден се свързваме с вас и ви изпращаме оферта за адвокатската услуга.
2. В случай, че приемате нашата оферта, сключваме договор и заплащате адвокатския хонорар – понастоящем може да заплатите с банков превод. Ако желаете заедно с хонорара може да заплатите и държавната такса за Търговския регистър.
3. Уточняваме всички детайли и започваме работа по изпълнението на услугата.
4. Изпращаме ви изготвените документи с подробни указания, вие ги преглеждате и разписвате, ако е нужно посещавате нотариус, банка или административен орган. Ако не сте включили държавна такса при заявката, заплащате тази такса по банковата сметка на Търговския регистър, в противен случай не може да пуснем документите.
5. Връщате ни всички документи обратно. Това става най-лесно като сканирате документите и ни ги изпратите на електронната поща, но може и да ни ги предадете лично на адреса на кантората или да ни ги изпратите чрез куриерска услуга.
6. Получавате потвърждение за вписването.
Повече за условията за изпълнение на услугата може да научите по-долу в раздел „НАШИЯТ АНГАЖИМЕНТ“.
Нашият ангажимент включва:
- правна консултация по повод желаната продажба на бизнес или преобразуване – може да се осъществи на лична среща в нашата кантора, както и по телефонен или видеоразговор;
- изготвяне на всички необходими документи от правен характер (протоколи, дружествен акт/дружествен договори, декларации и др.), както и съдействие при банка, нотариус или административен орган ако е необходимо;
- преглед на подписаните документи, след като ги получим обратно от вас;
- подаване на документите в Търговския регистър и проследяване на заявлението до вписването му;
Нашият ангажимент не включва консултации по счетоводни въпроси, както и изготвяне на документи, които нямат правен характер.
Следва да знаете, че с изпращането на онлайн заявката за вас няма да възникнат задължения.
След получаването на попълнената онлайн заявка ние от Адвокатско съдружие „Лигълмастърс – Недева и Йорданова“ се задължаваме са се свържем с вас още същия ден и да ви изпратим оферта за адвокатската услуга. Ако приемете нашата оферта, ще сключим договор за правна защита и съдействие.
Какви разноски ще има освен адвокатския хонорар?
За продажба на бизнес или преобразуване се дължат такси за Търговския регистър и за нотариални заверки, които ще се определят съобразно конкретния случай.
Срок на изпълнение на услугата
Заявяваме промените в Търговския регистър в срок от 3 работни дни от получаване на всички необходими документи, освен ако сме договорили друг срок. Обикновено регистърът вписва обстоятелствата от 3 до 5 работни дни от подаване на заявлението. Ако имате предходни необработени заявления срокът за вписване може да се удължи.
Задължение за конфиденциалност
Всяка информация, която ни е предоставена от вас за изпълнение на услугата, включително и тази, предоставена чрез комуникация по електронна поща и телефон, е конфиденциална и не подлежи на разкриване съгласно Закона за адвокатурата.